Titel * DhrMevrouwZeg ik liever niet TitelTitel DhrTitel MevrouwTitel Zeg ik liever niet Voornaam *Achternaam *Geboortedatum *Geboorteland Telefoonnummer *E-mailadres *Link naar uw linkedin pagina Straatnaam *Postcode *Woonplaats *Opleiding *Lagere schoolMiddelbare schoolMBO diplomaHBO diploma (BSc)WO diploma (MSc)Doctoraat (PhD)Trainingen en certificaten Opleidingsrichting Banen en werkervaring Zoekt u werk? *Ja, ik zoek een andere werk in mijn veldNee, ik zoek geen werkIk zoek een nieuwe werk in andere veldWat is uw gewenst beroep: Nederlandse spreekvaardigheid *Gevorderde (B2/C1)Half gevorderde (B1)Basis (A2)Nederlandse schrijfvaardighe *Gevorderde (B2/C1)Half gevorderde (B1)Basis (A2)Engelse spreekvaardigheid *Gevorderde (B2/C1)Half gevorderde (B1)Basis (A2)Engelse schrijfvaardigheid *Gevorderde (B2/C1)Half gevorderde (B1)Basis (A2)Spreekt u een andere taal? *Wat isuw moedertaal? *Wat zijn persoonlijke Competentie: *1 - Aanpassingsvermogen – Het vermogen om ook tijdens veranderende werkomstandigheden, taken en verantwoordelijkheden doelmatig te blijven handelen.2 - Aansturen – Het aansturen van een organisatie of afdeling op basis van haalbare doelen.3- Accuraat werken – Nauwkeurig en zorgvuldig werken binnen vooraf gestelde grenzen.4- Adviseren – Een ander verder helpen door persoonlijk advies te geven op basis van kennis en ervaring.5 -Analytisch vermogen – Informatie verzamelen, analyseren en ontleden om een (complexe) situatie te begrijpen, probleem op te lossen of inzicht te verwerven.6 - Anticiperen – Mogelijkheid om vooruit te denken en te plannen in je werk.7 - Assertief zijn – Voor jezelf opkomen zonder daarbij de gevoelens van anderen te vergeten of te negeren.8 - Authentiek zijn – Originele en eigen manier van doen.9 - Beoordelen – Mogelijkheid om op waarde te schatten.10 - Besluitvaardig – Comfortabel voelen om (snelle) beslissingen te maken.11 - Betrokkenheid – Verbonden voelen met je werk, omgeving en taken. Door die houding anderen in de werkomgeving weten te stimuleren.12 - Betrouwbaarheid – Afspraken nakomen en eventuele fouten toegeven.13 - Coachen – Anderen ondersteunen om hun werk beter te doen door middel van aanmoediging, advies en richting geven.14 - Collegialiteit – Niet alleen met jezelf bezig zijn, maar ook rekening houden met de behoeften en belangen van collega’s.15 - Commercieel handelen – Zakelijke kansen herkennen en naar handelen. Met als doel om meer omzet te genereren voor de organisatie.16 - Communicatieve vaardigheden – Het geheel aan geschreven en verbale uitdrukkingsvormen. Deze competentie stelt je in staat op een heldere manier ideeën te omschrijven, uit te dragen en aan anderen te presenteren.17 - Consulteren – Om hulp of advies vragen wanneer nodig of wanneer dat een beter resultaat tot gevolg zal hebben.18 - Contactgericht – Gemakkelijk contact kunnen leggen met anderen.19 - Controleren – Voortgang in de gaten houden en bijsturen waar nodig.20 - Creativiteit – Bedenken van nieuwe oplossingen en unieke ideeën buiten de gebaande paden.21 - Creëren – Iets maken wat er eerder nog niet was.22 - Delegeren – Taken en verantwoordelijkheden aan de juiste persoon toedelen.23 - Directheid – Zeggen waar het op staat. Anderen op hun gedrag aan durven spreken zonder bang te zijn om gevoelens te kwetsen.24 - Diplomatiek – Belangen van anderen herkennen en zo te handelen dat de relatie met belanghebbenden niet verstoord of vermoeilijkt wordt.25 - Doorzettingsvermogen – Niet makkelijk van je stuk laten brengen. Doorgaan tot het doel bereikt is ondanks problemen of tegenslagen.26 - Draagvlak creëren – Mensen klaarstomen voor een doel of verandering en eventuele weerstand tegen een plan of hervorming omzetten in een positieve houding.27 - Durven – Risico’s aan durven gaan.28 - Empathisch vermogen – Inleven in (de situatie van) anderen.29 - Energiek – Enthousiast en opgewekt zijn. Vol goede moed!30 - Flexibel – Makkelijk aanpassen. Van de normale gang van zaken afwijken als de situatie daar om vraagt.31 - Gedisciplineerd – Volgens orde en regels handelen.32 - Gedreven – Passie voor iets hebben en tonen.33 - Geordend / georganiseerd – Goed zijn in opruimen, orde bewaren en doelen stellen.34 - Helpen – Tijd en middelen aanbieden om iemand anders zijn doel te bereiken.35 - Individueel leiderschap – Resultaat- en gedragsgericht aansturen van een medewerker.36 - Informatievaardigheid – Bronnen evalueren op bruikbaarheid en betrouwbaarheid.37 - Initiatief nemen – Actief handelen. Uit jezelf, zonder instructies van anderen af te wachten.38 - Inlevingsvermogen – Situaties door de ogen van een ander kunnen bekijken.39 - Innovatief – Nieuwe kansen of mogelijkheden ontwikkelen op basis van bekende methoden of middelen.40 - Inspireren / motiveren– Enthousiasme en energie opwekken in anderen.41 - Integriteit – Anderen met respect behandelen en vertrouwelijk omgaan met informatie.42 - Klantgericht / servicegericht – Oog hebben voor de behoeften en wensen van de klant.43 - Kritisch denken – Niet zomaar iets aannemen. Vragen stellen om tot de kern van een probleem of uitdaging te komen.44 - Leervermogen – Nieuwe ideeën snel kunnen opnemen, analyseren en verwerken. Opgedane kennis direct inzetten in een werksituatie.45 - Leidinggeven – Doelen stellen en mensen motiveren om een gezamenlijk doel te bereiken binnen de gestelde randvoorwaarden.46- Loyaliteit – Schikken naar de belangen van de groep of organisatie.47 - Luisteren – Open staan voor informatie en een gesprekspartner aandachtig aanhoren. Zonder te onderbreken. En ondertussen belangrijke boodschappen oppikken.48 - Mondeling contact – Wederzijds begrip tijdens verbale communicatie.49 - Netwerken – Het vormen en ontwikkelen van relaties, coalities en partnerschappen, zowel binnen als buiten de eigen organisatie.50 - Onafhankelijkheid – Zelfstandig kunnen werken zonder sturing of instructies.51 - Onderhandelen – Ondanks verschillende belangen en standpunten tot een wederzijde overeenstemming komen.52 - Ondernemerschap – Kansen herkennen en op inspelen ten goede van de organisatie.53 - Oplossingsgericht – Gedrag gericht op het herkennen en oplossen van problemen.54 - Opmerken – Signalen vanuit personen, de organisatie, samenleving of het werkveld opvangen en iets constructiefs mee doen.55 - Organiseren – De juiste inzet van mensen en middelen om effectief een bepaald doel te bereiken.56 - Overtuigingskracht – Mensen meekrijgen in jouw standpunt.57 - Plannen – Tijd, middelen en mankracht effectief verdelen om een bepaald doel te bereiken.58 - Presenteren – Ideeën overdragen aan een groep mensen. Gesproken of met behulp van digitale middelen.59 - Presteren onder druk – Ook effectief kunnen werken onder spanning. Zoals tijdsdruk en zware fysieke/emotionele omstandigheden.60 - Resultaatgericht – Gedrag gericht op het behalen van een bepaald doel.61 - Risicobewust – Handelen met kennis van de mogelijke risico’s, knelpunten en valkuilen in het achterhoofd.62 - Ruimdenkend – Openstaan voor de ideeën en overtuigingen van anderen.63 - Samenbindend leiderschap – Sturen van een groep en het smeden en onderhouden van duurzame samenwerkingsverbanden.64 - Samenwerken – Door krachten te bundelen een gezamenlijk doel bereiken.65 - Schriftelijke communicatie – Wederzijds begrip tijdens geschreven communicatie.66 - Sensitief – Gevoelens, emotie, gedrag en houding van anderen herkennen, voor open staan en mee om kunnen gaan.67 - Sociaal – Interesse hebben en tonen in anderen. Anderen graag willen helpen zonder eigenbelang.68 - Stimuleren – Anderen op een positieve manier aan weten te zetten tot actie.69 - Stressbestendigheid – Ook onder (tijds)druk, in perioden van tegenslag en bij tegenwerking effectief blijven presteren.70 - Verantwoordelijkheid – Taken serieus nemen en het belangrijk vinden om een doel tot een goed einde te brengen.71 - Visionair – Op basis van actuele ontwikkelingen een duidelijk beeld over de toekomst hebben.72 - Volhardendheid – Niet van je stuk laten brengen ondanks tegenslagen. Doorgaan tot het doel bereikt is.73 - Zelfbeheersing – Je emoties in de hand houden.74 - Zelfkennis – Inzicht in je eigen sterke en zwakke plekken, overtuigingen, kwaliteiten, ambities en interesses.75 - Zelfsturing – Niet afhankelijk zijn van anderen, maar jezelf kunnen motiveren, ontwikkelen en aanzetten tot werk.Wat zijn uw hobby's: CV uploaden * Zet uw bestand hier neer of klik hier om te uploaden CommentSubmit